خرید سی دی بانک ژورنال طراحی دکوراسیون داخلی-الگوها و ایده های مختلف 2011 dvd

ساخت وبلاگ
بانک ژورنال طراحی دکوراسیون داخلی 2011 dvd

بانک ژورنال طراحی دکوراسیون داخلی 2011 dvd

دسته نرم افزار آموزشی زیردسته هنری

این ژورنال ها برای ایده گرفتن معماران و کارشناسان محترم در نظر گرفته شده است.

نمونه ای از عکس های ژورنال در تصویر بالا امده است.

قابل اجرا در دی وی دی و کامپیوتر


توجه به فضای داخلی و نحوه و تقسیم بندی پلان ها، نقش مهمی را در ساختار معماری یک بنا بر عهده دارد. طراحی فضایی با انعطاف پذیری بالا و تنوع پذیر از لحاظ چیدمان و آرایش سطوح می تواند کارکرد های مختلفی را بپذیرد و این در حالی است که مخاطب احساس رضایت بیشتری از فضا خواهد داشت. استفاده از جدا کننده های سبک و قابل حمل، شفاف سازی، رنگ بندی های متناسب با نیاز های موجود، تنوع مصالح، توجه به نحوه قرار گیری و تعامل مابین فضاهای مختلف از جمله ویژگی هایی هستند که در کنار ساختار خاصی که برای یک پلان معماری در نظر گرفته شده است، می تواند بر غنای آن افزوده و حتی قسمتی از مشکلات آن را حل کند.
از طرف دیگر معماری داخلی به لحاظ معیارهای روانشناسی اهمیت بسیاری دارد. میزان امنیت، صمیمیت، شور و هیجان و آرامش موجود در یک فضا را با می توان با راهکارهای مناسب تشدید یا تضعیف کرد. هر کدام از انسان ها دارای تعلقات ذهنی و روحی خاصی هستند که پاسخگویی به نیازهای آنها در معماری داخلی اولویت قرار می گیرد، از این رو نگرشی علمی و راسیونال در کنار خلاقیت های هنری مطرح شده و یکی از مسائل مهم در این زمینه ایجاد تعامل و هماهنگی بین آنها است.
امروزه مبحث طراحی و دکوراسیون داخلی، اهمیتی خاص یافته و حتی به عنوان رشته ای مجزا تدریس می شود. الگوهای و ایده های مختلفی اعم از مدرن و کلاسیک، توسط طراحان این رشته به کار گرفته می شود و از محدودیت های معماری در زمینه اجرا، معمولا خبری نیست و می توان به ایده های بلند پروازانه ایشان تجسم بخشید، چه بسا به گونه ای میان گستره ای، موضوع فعالیت رشته های مختلف هنری از مجسمه سازی گرفته تا نقوش برجسته قرار گرفته میگیرد. پیشرفت تکنولوژی به سبب تسهیل در یکسری از مسائل تاسیساتی و اجرایی از یک طرف و تنوع و کارآیی بالا در محصولات عرضه شده، زمینه مساعد و کارآمدی را در سطح جامعه به وجود آورده است؛ بهانه ای که پرداختن به مقوله طراحی داخلی را جز لاینفک فضاهای معماری بر می شمارد. معماری داخلی و توجه به جزئیات و تزئینات بعد از چندین دهه سکوت و فراموشی، رویکردی دوباره پیدا کرده و جالب تر اینکه سعی می کند نمود هایی از معماری گذشته را در تلفیقی با الگوهای مدرن بیان کند؛ مساله ای که سال ها است در معماری مورد بحث و جدل قرار گرفته و تا کنون نتیجه ای حاصل نشده است.
معماری گذشته ما سرشار است از ظرافت ها و ریزه کاری هایی که هزاران ایده و خلاقیت را در خود نهفته است. تزئینات و کاشیکاری های داخلی با تناسبات و رنگ بندی خاص خویش در کنار کالبد درونی، فضایی رمزگون را تداعی می کنند و هم اکنون نیز ارزش فضایی خویش را حفظ کرده است

مجموعه فرفورژه و صنایع فلزی برنز،چراغهای خیابانی پاركی
هزاران طرح از اروپا و آمریكا
صدها طرح متنوع،مبلمان،صندلی؛میز راحتی
مجموعه ای برگزیده دهها كتاب و ژورنال،نرده،حفاظ،گارد و ترانس
فضای سبز،گل نرده،جاشمعی،آباژور،وسایل فانتزی
مجموعه ای بسیار وزین حاوی صدها طرح متنوع،
طرح نرده و مبلمان از اسپانیا
نرده،حفاظ درختان،چراغ های روشنائی كلاسیك،صندلی پاركی
صنایع فلزی،آبكاری شده برنج و چدن،میز،كنسول
حفاظ،كلون ها،مقبره ها،طاقدیس ها،سرویس خواب،دكور باغی
مبلمان،گلچین دهها كتاب وژورنال
پل كوتاه،آلاچیق،سردربمنازل سایه بان ستون،مجسمه،راه پله
گارد جلو شومینه،حفاظ نرده،شمعدان
گلچینی از بهترین طرحهای 2010 و 2011 از بین دهها كاتالوگ وژورنال
ادر این ژورنال برای ایده گرفتن معماران و كارشناسان
محترم دكوراسیون در نظر گرفته شده است


فروشنده: 7 بازار

قیمت: 7,000 تومان

درصد :40

روش خرید: برای خرید بانک ژورنال طراحی دکوراسیون داخلی 2011 dvd، پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.


خرید بانک ژورنال طراحی دکوراسیون داخلی 2011 dvd

خرید اینترنتی سی دی آموزش...
ما را در سایت خرید اینترنتی سی دی آموزش دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : yasbuy yasbuy بازدید : 186 تاريخ : دوشنبه 10 مهر 1391 ساعت: 13:08