خرید سی دی آموزش خلبانی/اورجینال/شبیه ساز پرواز مایکروسافت

ساخت وبلاگ
آموزش خلبانی/اورجینال

آموزش خلبانی/اورجینال

دسته نرم افزار آموزشی زیردسته متفرقه




این بسته شبیه ساز پرواز مایکروسافت نشانه ای از اوج تجربیات 25 ساله در زمینه بسته های شبیه ساز پرواز می باشد که دارای مهمترین و مشخص ترین ویژگی های بروز در زمینه کنترل پرواز محسوب می شود. این شبیه ساز شما را وارد دنیایی واقع گرایانه و زیبا می سازد که در آن چندین مدل از هواپیماها و ماموریت های متنوع را در پیش رو دارید و تمامی این ها را در فضای بازی تجربه خواهید کرد. پروازهای رایگان اجازه سیر به هر نقطه از مکان ها را به شما می دهد ، از محل سکونت شما تا مرزهای بسیار دور که شاید رویای آنجا را قبلا دیده اید.



گیمرها و طرفداران این بازی در هر رده سنی می توانند مهارت هایی در حد تلاش خود کسب نمایند و در دنیای آنلاین ، در این محیط مجازی از یک نقطه سفر خود را آغاز کرده و همراه با دیگران به هر مکانی سفر کنند.
ویژگی ها:
گرافیک ارتقا یافته شامل کیفیت بالای تکچسر ، مدل های جدید کره زمین که تسهیل مدارهای پرواز را دارند ، اطلاعات صحیح مسیرها، بافت های نواحی بخصوص، حیوانات سه بعدی ، صورت های فلکی و غیره...
کاربردی بودن فرودگاه مجهز در وضع پیش فرض ، وسایل دینامیکی مناسب ، چت وی ها و غیره ... ، در این نسخه اینگونه وسایل دقیقا در محل هایی هستند که در واقعیت وجود دارند.



سیستم پیشرفته شرایط جوی شامل مدل هایی با دید بهتر هستند . امکان باز کردن به حالت دو نفره که در آنجا از یک آسمان مشترک استفاده می کنند ، ویژگی دیگری که به کاربران امکان مشترک سازی کابین خلبان را می دهد.
شماره مجوز : 155/4711





فروشنده: شرلوک

قیمت: 16,000 تومان

درصد :50

روش خرید: برای خرید آموزش خلبانی/اورجینال، پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.


خرید آموزش خلبانی/اورجینال

خرید اینترنتی سی دی آموزش...
ما را در سایت خرید اینترنتی سی دی آموزش دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : yasbuy yasbuy بازدید : 222 تاريخ : دوشنبه 10 مهر 1391 ساعت: 13:19