خرید سی دی آموزش کابینت سازی چوبی

ساخت وبلاگ
آموزش کابینت سازی چوبی

آموزش کابینت سازی چوبی

دسته نرم افزار آموزشی زیردسته متفرقه

فیلم آموزشی ساخت کابینت چوبی با متدهای پیشرفته ولی به صورت ساده. این آموزش از روشهای قدیمی و روشهای مدرن به ساده ترین روش، ساخت کابینت را به شما آموزش میدهد.

فیلم آموزشی ساخت کابینت چوبی با متدهای پیشرفته ولی به صورت ساده
این مجموعه آموزش ساخت کابینت میباشد، که تقدیم به علاقمندان که مایل به یادگیری ساخت کابینت میباشند می گردد.
این آموزش از روشهای قدیمی و روشهای مدرن به ساده ترین روش، ساخت کابینت را به شما آموزش میدهد.

نکته: این مجموعه کامل آموزشی به زبان اصلی و بدون حذفیات می باشد.

انواع کابینت های آشپزخانه، چوبی، فلزی، MDF و یا آلومینیوم، همه زیبایی های خاص خود را داند و بسته به نوع طراحی آنها، می توانند برای هر سبک خانه ای به کار بروند، اما در سالهای اخیر استفاده از کابینت های ام دی اف بسیار رواج پیدا کرده است، روکش های زیبای آنها، می تواند جلوه ای خاص به آشپزخانه شما بدهد.
این ترکیب در برابر رطوبت هوا مقاوم است و آسیب زیادی نمی بیند و به همین علت کاربرد آن در محیط آشپزخانه که هنگام آشپزی رطوبتش بالا می رود، منطقی و مناسب به نظر می رسد. علاوه بر ساخت کابینت، از این ترکیب در ساخت مبلمان، میز و صندلی، دکور و کف سازی اتاق ها نیز استفاده می شود. ام دی اف در برابر حرارت فوق العاده مقاوم و عایقی مناسب در برابر صدا است. در ساخت ام دی اف از ضایعات دورریختنی چوب استفاده می شود، بنابراین به جلوگیری از قطع درختان و همچنین به پاکیزگی محیط زیست کمک زیادی می کند. در اغلب کشورها، ساخت ام دی اف به این خاطر که نوعی بازیافت مواد دورریختنی را به دنبال دارد طرفداران زیادی دارد و مردم و دوستداران محیط زیست از این صنعت حمایت می کنند.

این مجموعه شما را با نحوه طراحی، ساخت و پیاده سازی کابینت های چوبی آشنا می کند؛ از ابتدایی ترین مراحل شما می آموزید و پس از آن قادر خواهید بود تا زیبا ترین طرح های کابیت را برای فضای آشپزخانه طراحی و پیاده سازی کنید.

حاوی 1 دی وی دی
شماره مجوز: 188/54399

فروشنده: میهن مال

قیمت: 7,900 تومان

درصد :45

روش خرید: برای خرید آموزش کابینت سازی چوبی، پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.


خرید آموزش کابینت سازی چوبی

خرید اینترنتی سی دی آموزش...
ما را در سایت خرید اینترنتی سی دی آموزش دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : yasbuy yasbuy بازدید : 252 تاريخ : دوشنبه 10 مهر 1391 ساعت: 13:22